Margaux knutselt

maart 11, 2011 § 1 reactie

Heb ik altijd graag gedaan. Recent begon ik oorbellen te maken. Voor mezelf en af en toe ook  voor vriendinnen. En kronen uit vilt, iets wat ik op het internet zag en toen meteen moest uitproberen.

Vandaag kreeg ik een cadeautje in de bus. Van papiermier. Ik had hun give-away gewonnen. Het was ingepakt en er zat een lief kaartje van mensen die ik nooit ontmoette bij (dat maakt het extra fijn). Een ongelooflijk fantastisch boek vol patronen en in het gezelschap van een cd met al die schone dingen in een digitaal formaat, zodat ik er naar hartelust digitaal met kan knutselen.

I <3 Reprodepot and Papiermier

Ik maakte daarom foto’s van een aantal van die oorbellen met de nieuwe camera met de nieuwe lens (die eigenlijk niet zo heel geschikt is om juwelen te fotograferen, maar het lukte wel) op de patronen in het nieuwe boekje. Foto’s van de kronen post ik later al zijn ze al wel getrokken op de hoofden van de jarigen, die moet ik nog uit mijn digitale archieven opduiken

Zin in zomer"You can always tell what kind of a person a man really thinks you are by the earrings he gives you." There are amazing things to be found in RigaBitter OrientalGreen and purple go togetherSomething green, something vintage, something new

Getagd: , , ,

§ Een Reactie op Margaux knutselt

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu Margaux knutselt voor Margaux In Wonderland.

Meta

