Alleen is niet eenzaam

januari 3, 2011 § 1 reactie

Ik ben ziek. Al vier dagen. Ik kreeg het van de anderen die mee waren op vakantie. Van wie juist weten we niet. Ik was nog redelijk toen we terug thuis kwamen, maar de dag nadien allesbehalve.

Mijn ouders zitten nog in Frankrijk, ze zijn op skivakantie. Dus vierde ik de overgang van oud naar nieuw in de zetel voor de televisie. Rondom mij werd er overal vuurwerk afgeschoten. Dat heb je nu eenmaal als je woont, waar ik woon. Het leek een beetje alsof het oorlog was, maar dan mooier en minder destructief.

Nu, voordat u denkt dat ik enorm zielig ben, moet ik wel één en ander verklaren. Ik had ook bij andere zieken van die vakantie kunnen gaan vieren. Even heb ik het ook overwogen. Het idee de zetel uit te moeten hield me tegen. En het feit dat ik geen honger had. Maar vooral moet ik bekennen dat ik graag alleen ben wanneer ik ziek ben. Begrijp me niet verkeerd, het is leuk wanneer mensen je eten brengen en ik ben zeer blij dat mijn fantastische broer mij medicijnen en eten bracht. Maar stiekem ben ik gewoon graag alleen.

Bovendien doet praten een beetje pijn en klink ik ook als een slechte mengeling tussen Sophia Bush, Louis Armstrong en een kikker. Al gaat het nu toch wel beter en klink ik al bijna als die eerste en daar kan ik best met leven, maar die kikker komt regelmatig nog eens boven na het hoesten.

Ik ben het nu wel beu. Mijn hele studeer/taakmaak-schema is volledig verstoord. Dus als iemand nog magische truukjes kent…

Getagd: , ,

§ Een Reactie op Alleen is niet eenzaam

  • Witte zegt:

    Misschien helpt magische biscuit? Met veel slagroom en chocoladevlokken, uiteraard. Ik ben nu ook alleen, maar niet eenzaam. Mijn nieuwe vrienden, heren en mevrouwen lesvoorbereidingen, houden me wel gezelschap. Rust goed.

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu Alleen is niet eenzaam voor Margaux In Wonderland.

Meta

