Nobody here but us servantless American cooks…

december 22, 2010 § Een reactie plaatsen

Julie/Julia is inspirerend. Vooral wanneer de dagen korter worden (gelukkig worden ze vanaf nu weer langer) en de examen dichterbij. Het verhaal van Julie inspireerde ook Judith, die ik ook wel soms Gulia noem, en zo onstond JudyChallenge. De volledige uitleg kan u ook wel op haar blog vinden. Wanneer ze spreekt over “een vriendin die zich gaat verdiepen in culinaire fotografie en blog design” dan gaat het trouwens over mij, voor diegenen onder u die mij niet kennen.

Ik vind het een geniaal idee en werd er (uiteraard) zelf ook door geïnspireerd. Mijn 365 dagen project is misschien wel niet gelukt (al moet ik nog wel een maand of twee van foto’s posten op flickr), nu het nieuwe jaar begint wilde ik toch eens een nieuwe uitdaging aangaan. Uiteraard is het fotograferen van Judith haar heerlijke kookavonturen al een uitdaging op zich, maar dat is toch vooral haar project.

Dus ga ik foto’s trekken. Niet dat ik dat daarvoor niet deed, maar ik trok enkel foto’s wanneer ik ergens heen ging. Of wanneer ik er zin in had. Nu wil ik vooral elke maand (toch iets meer haalbaar als elke dag) een themareeks maken. Voorstellen zijn zeer welkom. Ergens in Januari vindt u hier dus een reeks foto’s. Het thema is me nog onbekend. Ik ben benieuwd. Nog even denken over een gepaste titel.

Ook nog even een zijnoot: ik ben wel samen met mijn vriendin Witte (die eigenlijk Stefanie heet) al even aan een dagtrip-project bezig, maar daarover later meer.

Getagd: , ,

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu Nobody here but us servantless American cooks… voor Margaux In Wonderland.

Meta

