Our Christmas Tree is an Ironing Board

mei 24, 2009 § Een reactie plaatsen

Het was een 12de dag van een 12de maand. Terwijl het licht uit de lucht verdween vond ik het geschenk dat ik nog miste. Ik plooide cadeaupapier over een boek en een wereldbol en schreef woorden op kaartjes. Ik klom door een raam en we aten pasta omdat dat altijd in de kast lag. Het zal er zelfs waarschijnlijk nog te vinden zijn, al is het dan niet meer de onze.

Het raam werd gesloten en omdat de tafel nodig was voor koekjes moesten de pakjes ergens anders heen. De strijkplank werd een pakjestafel die we kerstboom noemden. We hingen er zelfs een slinger aan. Ik danste door de keuken met een papieren kroon op mijn hoofd op tonen van een cliché kerstnummer. Het papier werd gescheurd en briefjes gelezen.

En toen keken we film, al weet ik niet meer wat, we staarden zo vaak naar een scherm in de keuken. Eigenlijk was het een avond zoals vele andere, maar dat was het niet. Vraag me alleen niet waarom. Er hing iets in de lucht dat in mijn hoofd is blijven hangen. Alleen moet ik even puzzelen om het terug te vinden.

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu Our Christmas Tree is an Ironing Board voor Margaux In Wonderland.

Meta

