met aux

september 7, 2008 § 2 reacties

Niet met een ‘o’. Een ‘ot’ hoeft ook niet en een ‘e’ ertussen proppen al helemaal niet.
Gewoon Margaux met aux.
Zoals de wijn, weet u wel?
Ja, het is een Franse naam en neen, ik ben geen Française.
Ik heet gewoon Margaux met aux, zonder o, zonder t, zonder e.
A.U.X.
Zo moeilijk is dat toch niet?

Getagd: , ,

§ 2 Reacties op met aux

  • Jasper zegt:

    Zeker niet. Daarbij, hoe kun je het adres intypen als men Margaux niet eens kan spellen?
    Ik snap het niet.
    A.U.B.
    Het is niet moeilijk.

  • margauxinwonderland zegt:

    Nja, de mensen die hier geraken kennen meestal wel de juiste spelling, maar het gebeurt regelmatig dat mensen het verkeerd spellen wanneer ik me voorstel, zelfs al zeg ik dat het met AUX is…

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu met aux voor Margaux In Wonderland.

Meta

