Tot zo

augustus 19, 2008 § Een reactie plaatsen

We wachten op u. De spanning is te snijden over alles en tussen iedereen. Als we wisten wie ge waart, zouden tenen gespaard blijven van trappen. Of niet, we zullen het nooit weten. Dat we u nodig hebben, dat weten we wel zeker, langer kan niemand nog doorgaan al doen we dat wel tot ge verschijnt. Wie ge dan ook zijt. Misschien ben ik u wel, of zij die daar haar neus in haar boek heeft begraven om zich te verstoppen voor de wereld. Je ziet zo dat ze niet aan het lezen is.

Zijt ge ons soms aan het observeren? Ik zou het u niet echt kwalijk nemen. Dingen wegnemen die scherp zijn zonder gewond te raken brengt altijd met zich mee. Ik vraag me of of ge groot zijt en welke kleur uw ogen heeft. Tenzij ge natuurlijk geen mens bent, maar dan weet ik niet of het gaat helpen als ge gaat.

We wachten op u en we weten niet wie ge zijt of wat ge nu eigenlijk komt doen. Ge zult wel snel in onze aankomsthal staan en dan zullen we u met armen opvangen, open zullen ze misschien niet zijn, want zo goed kennen we u niet.

Ik zie u ergens.

Getagd: ,

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu Tot zo voor Margaux In Wonderland.

Meta

