10…

juli 3, 2008 § Een reactie plaatsen

10 jaar geleden was ik aan het genieten van mijn vakantie.
10 maand geleden was ik aan het werken voor een verzekeringsmaatschappij…
10 weken geleden begon ik aan de eerste dag blok
10 dagen geleden was ik samen met mijn kotgenote en twee vriendinnen het examen Franse taalbeheersing aan het voorbereiden
10 uur geleden kocht ik fruit voor mijn grootvader op de markt
10 minuten geleden was ik televisie aan het kijken.
binnen 10 minuten zal ik meer televisie kijken en verder mijn bagage maken.
binnen 10 uur zal ik waarschijnlijk opstaan.
binnen 10 dagen ben ik in de Landes
binnen 10 weken maak ik me hopelijk klaar voor mijn Erasmustrip.
binnen 10 maand zou mijn Bachelorpaper toch bijna af moeten zijn.
binnen 10 jaar ben ik 29

Getagd: , ,

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu 10… voor Margaux In Wonderland.

Meta

