Rust

juni 26, 2008 § Een reactie plaatsen

ik dans nog elke dag maar niet zoals ik vroeger deed

door de zaal tot mijn hoofd leeg was en mijn adem even stokte

over de grond voelen en toch mijn vleugels uitspreiden

door de spiegel kijken en mijn ogen sluiten voor de realiteit

een ander tegenkomen in je beweging en de zijne overnemen

de pijn vergeten en spelen met de zwaartekracht

de vloer voelen bij elke stap, sprong, schuifel

even alles vergeten

Getagd: ,

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu Rust voor Margaux In Wonderland.

Meta

