Ik versta je niet

juni 19, 2008 § 1 reactie

– Ik heb je gemist

– Ik jou ook

– maar niet echt

– Jij of ik?

– Ik

– Hoe bedoel je

– Ik mis je nog steeds

– Ik ben er nu toch?

– Ik weet niet waar je bent, maar hier ben je niet

– Ik weet niet wat ik moet zeggen

– Niets

– Maar

– Je bent hier niet en zolang je niet terugkomt, zal ik je missen.

– Soms begrijp ik jou niet

– Ik ook niet

– Jij ook niet wat?

– Soms begrijp ik mezelf niet, meestal eigenlijk.

– Ben je boos op me?

– Nee

– Wil je dat ik wegga?

– Ik wil dat je terugkomt

– Ik ben hier, godverdomme

– Nee, ik zie het in je ogen

– Ben je ziek? Heb je koorts?

– Ik ben kerngezond en niet gek

– Ik ben weg

– Ik zei het je toch

– Dat je er niet bent

– Maar ik ben er wel!

– Je hebt net gezegd dat je weg bent

– Laat maar

– Ik zal je missen

– Ik jou ook, maar niet echt

– Jij of ik?

– Ik

Getagd: , ,

§ Een Reactie op Ik versta je niet

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu Ik versta je niet voor Margaux In Wonderland.

Meta

