vang, ving, gevangen

mei 6, 2008 § 2 reacties

Confetti schrijft mijn naam verkeerd (zonder “e”, dankuwel, ge spreekt de g niet uit zoals in mangeons…), maar ik zal het haar vergeven omdat ik van haar een stokje kreeg…

De top 3 van mijn neus.
1) regen in de lente
2) skigebied; zonnecrème, properheid en skiliften
3) de mengeling van bloemen, kruiden en planten wanneer ik de bloemenwinkel van mijn buurvrouw passeer, midden in de stadsvervuiling

De top 3 van mijn smaakpapillen.
1) chocolade, pure en niet gemengd met fruit
2) aziatisch, in al zijn vormen, kleuren, geuren en smaken
3) aardbeien

De top 3 van mijn oren.
1) het onweer in de verte, terwijl ik veilig binnen zit
2) kinderen die in de zomer op straat spelen en giechelen alsof ze de wereld weer helemaal ontdekken
3) Jazzmuziek

De top 3 van mijn ogen.
1) de ondergaande zon
2) foto’s die tot de verbeelding spreken
3) een puntenblad zonder buizen

De top 3 van mijn huid.
1) de zon
2) regen na de hittegolf
3) een massage

Omdat zij ook wel in de top tien van smaakpapillen zouden kunnen staan, stuur ik deze stok naar de Woelige Wortel, het wordt dan ook dringend tijd dat daar nog eens wat nieuws verschijnt…

§ 2 Reacties op vang, ving, gevangen

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu vang, ving, gevangen voor Margaux In Wonderland.

Meta

