Estafette

april 20, 2008 § 1 reactie

De estafettes blijven de bloggende wereld bezighouden en ook ik ontsnap er niet aan. Evelien geeft me een boekensstokje. Ik zit op kot, jammer genoeg dus niet direct dicht bij mijn gevulde boekenkast, maar boeken zijn nooit ver weg in mijn leven, dat heb je nu eenmaal als talenstudent…

1. Pick up the nearest book of 123 (or more) pages.

Paul Auster — The Book of Illusions. Ik hou van Paul Auster. Hij is niet zoals de anderen, maar ook niet onverstaanbaar. Hij zuigt je in zijn verhalen en laat je nooit helemaal los. Een klein beetje blijft altijd hangen in zijn wereld. Ik kocht The Book of Illusions toen ik een fnacbon mocht opdoen en een cadeau van 10 euro kocht, de bon van 30 euro werd dus verder opgedaan met twee paperbacks van Paul Auster. In de originele versie welteverstaan. Hoewel ik mijn eerste Paul Auster in het Nederlands las, het was een cadeautje. Ik moet wel toegeven dat ik nog maar op pagina 58 ben en liever niet ga spieken, maar voor die ene keer zal ik heel eventjes valsspelen.

2. Open the book to page 123 and find the 5th sentence.

“We made the four o’clock flight to Albuquerque with twenty minutes to spare.”

3. Post the next 3 sentences

“Ideally, I should have taken the Xanax by the time we reached Holyoke or Springfield, Worcester at the latest, but I was too wrapped up in talking to Alma to interrupt the conversation, and I kept putting it off. When we drove past the signs for the 495 exit, I realized that there was no point in bothering to take them. The Pills were in Alma’s bag, but she hadn’t read the instructions on the label.”

Ik heb een estafettemaagd gevonden tussen mijn blogstatistieken nota bene, Confetti krijgt hierbij haar eerste stok toegeworpen. Als Kenneth zijn blog online zet krijgt hij ook meteen deze stok. Een derde vrijwilliger mag zich altijd aanmelden aan de balie, rugnummers en krachtdrankjes zijn gratis bij inschrijving.

§ Een Reactie op Estafette

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu Estafette voor Margaux In Wonderland.

Meta

