Dit nummer werd nog niet aangesloten

februari 24, 2008 § Een reactie plaatsen

Het leek me tijd om terug de regelmaat van het bloggen in te voeren. Het leven is terug begonnen en hoewel ik moet toegeven dat ik nog steeds tijd met hopen heb, bloggen hoorde niet in de routine voor die monsterlijke blokperiode… De resultaten zijn trouwens al even binnen en er is nog hoop op deliberatie. De erasmusdroom leeft nog en begint de realiteit binnen te dringen.

Ik zag iemand een betaaltelefoon gebruiken in Montgomery en keek verbaasd en vroeg me af waarom ik voor één keer mijn fototoestel niet bij de hand had, want ik had het ding al wel zien hangen, maar het was me nog niet opgevallen dat er nog gebruik van werd gemaakt. Soms vergeet ik wel even dat niet iedereen in het bezit is van een GSM, dat er dus wel nog nood is aan telefoonkotjes en dat het waarschijnlijk heel moeilijk is voor mensen zonder om nog iemand te bereiken wanneer men niet thuis is. Mensen die nog echt afspreken wanneer ze ergens heen gaan en als de andere er niet direct op tijd is, ook niet gerustgesteld kunnen worden door dat sms’je waarin staat dat de trein vertraging heeft (niet dat iemand verwacht dat de andere op tijd komt als er een trein aan te pas komt).

Getagd: , ,

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu Dit nummer werd nog niet aangesloten voor Margaux In Wonderland.

Meta

