Kleurtjes en andere problemen

februari 10, 2008 § Een reactie plaatsen

Ik ben natuurlijk zo slim geweest om tijdens de laatste afdaling van die ijzige berg nog eens mijn evenwicht te verliezen en mijn achterwerk de werking van de zwaartekracht te laten voelen. Het ziet nog niet blauw zoals die plek op mijn knie en zelfs amper rood, maar ik voel het wel vooral als ik zit en de busreis heeft daar ook geen goed aan gedaan. Echt klagen doen we niet, want de vakantie was geweldig en ik heb enkel wat blauwgekleurde stukjes lichaam en een wit masker rond mijn ogen, in tegenstelling tot één van mijn vijf reisgenoten die een VIP-repatriëringstripje verdiende na een val op la Grande Combe.Er lag wel degelijk veel sneeuw in Valmorel, af en toe viel er ook wat, maar niet te veel, zodat we konden genieten van prachtige panoramixmomenten.

Morgen begint dat verdomde tweede semester al en van punten nog geen sprake, hoewel ik volgens een mail van het secretariaat mijn punten vorige donderdag ging krijgen, maar ons teergeliefde LW-secretariaat laat wel vaker een steekje vallen. Ze zijn vooral verward over de samenwerking met het RITS, althans mijn bescheiden mening. Voorts weet ik ook niet waar ik morgen welke les zal krijgen om 10 uur, er staan drie vakken onder één vak omdat de proffen Frans een manier hebben gevonden om ons meer vakken te geven dan dat ze studiepunten hebben en er staat nergens bij wat nu welk vak is. Dat we morgen misschien collectief de verkeerde cursus zullen bijhebben, mogen ze ons dan ook niet verwijten.

Zijpad… Eens ik terug op kot ben, zal ik toch eens denken over podcasts maken, maar met zekerheid kan ik het nog niet zeggen, want ik ben niet zo’n enorme fan van mezelf als ik mijn stem hoor op opnames…

Woordenboek:

pa-no-ra-mix-mo-ment (het; -en)

rustpauze tijdens skivakantie op een terras van een restaurant/bar dat zich aan de skipiste bevindt, indien mogelijk in ligstoelen

Getagd: , , , , , , ,

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu Kleurtjes en andere problemen voor Margaux In Wonderland.

Meta

