Drie zinnen zonder punt

januari 19, 2008 § 1 reactie

En ik probeer me te concentreren

en de muziek laten draaien

zodat ze steeds opnieuw van voor af aan

kan beginnen met teksten die zich

blijven reproduceren

alsof ze een eigen leven leiden

De letters lachen uit

alsof zij belangrijker zijn

en almachtig

ze zouden eeuwig kunnen zijn

als hun levenswereld van een

blaadje zou worden bewaard

als ik ze niet opbrand uit wraak

wanneer ik hun nut ben verloren

en papier kan zo mooi branden

Misschien blijven ze toch nog even

hangen ergens in een donker kamertje

liefst aan het begin van de gang

dat ik het doolhof niet doormoet

om hen terug te vinden

er is geen tijd om sleutels te zoeken

Getagd: , , ,

§ Een Reactie op Drie zinnen zonder punt

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu Drie zinnen zonder punt voor Margaux In Wonderland.

Meta

