Nog 14 dagen, 2 uur en 16 minuten

januari 18, 2008 § 2 reacties

Ik mis sociaal contact. Ik mis LWK. Ik mis feestjes. Ik mis discussies over wie er moet werken. Ik mis achter de cocktailbar zitten in Luigi’s. Ik mis te weinig slaap en in de kou terug naar mijn kot wandelen. Ik mis mijn vrienden. Ik mis roddels.

Nog 14 dagen doorbijten op cursussen die naar weinig smaken. Dinsdag, woensdag, vrijdag, dinsdag en vrijdag en mijn tanden zijn weer gerust voor enkele maanden tot ze ons terug komen ambeteren. Met meer en moeilijker. Ik moet stoppen met mijn wekker vroeger te zetten in functie van het snoozen van dit leidt tot nachtmerries of alleszinds andere vreemde paarden die plots in mijn hoofd opduiken. Dat is het goede alternatief tot op de knop drukken die de wekker afzet en me rustig verder laat slapen om dan met een schok wakker te worden en kwaad zijn op jezelf omdat je zonodig nog heel even je ogen wou sluiten.

Ik maak boomdiagrammen van woorden en functies en hoofden van zinnen en ik vraag me af waarom ik leer wat voor vruchten er in die boom hangen. Gelukkig zijn ze leuk om te tekenen.

Getagd: , , , , ,

§ 2 Reacties op Nog 14 dagen, 2 uur en 16 minuten

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu Nog 14 dagen, 2 uur en 16 minuten voor Margaux In Wonderland.

Meta

