Heb je het al gezien?

januari 7, 2008 § 8 reacties

vrtnieuws.net is voortaan deredactie.be… De studio van het journaal is ook vernieuwd en het haar van Wim de Vilder heeft door de lichteffecten (althans dat denk ik toch) een groenige schijn, waardoor hij plots wel iets weg heeft van een VUB schacht tijdens de doopperiode. En welke kleurenblinde mens heeft er besloten om groen, rood en paars te combineren op hun site? Het enige positieve aan de hele verandering is dat je nu mits je een internetverbinding hebt overal in de wereld het VRT nieuws kan volgen, de videostrip, ik moet het toegeven, die is echt wel geweldig. Maar het is echt niet zo moeilijk om een mooie propere site te maken, ik vraag me af wie dat monster heeft ontworpen. De mens is kleurenblind en heeft absoluut geen gevoel voor structuur en layout. Genoeg gespauwd over het misbaksel.

Het is tijd voor iets moois… Het komt uit de pen van Geert De Kockere in een poëtisch mengsel dat ook wel bekend is als Gevulde vogels.

Mijn taal

is mijn butler.

Ik ben er niet om haar te dienen,

zij om mij.

Maar hoe correcter

ik haar behandel,

hoe beter zij mij dient.

©Geert De Kockere

Getagd: , , , , ,

§ 8 Reacties op Heb je het al gezien?

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu Heb je het al gezien? voor Margaux In Wonderland.

Meta

